Monday, August 31, 2009

sepanjang

aku sengaja tulis tajuk mcm tuh sbb aku tau mmg babsale klu aku tulis merdeka merdeka merdeka...
sebabun post aku tgk kat dlm list aku nih tulis merdeka...
aku pon nak cerita merdeka jugak sebenarnya...
hari ahad malam isnin menjelang kemerdekaan malaysia yang ke 52...
ada sedikit kesilapan yang aku dah buat pd malang menjelang detik keramat tuh...
kerana terlalu excited aku terfoward mesej yg 2 tahun lps bertulis selamat menyambut hari kemerdekaan ke 50 (malu aku sial, mana mau sorok muka)
kemudian malam tu aku ngan khalil kuar g cineleisure yg kununnya dah tukar nama...
g tgk wyg la apalagi untuk meraikan merdeka yg satu nih...
i love u beth cooper menjadi pilihan kami yg bkn psgn gay okay....
malam tuh berlalu dengan biase je dgn semak je aku tgk bdk2 indie melepak kat cineleisure...
x jem pulak bile nak blk umah mlm tuh (bgs sbb aku x ske jem)
setelah bersahur ala kadar kfc dengan khalil kat wangsa maju...
blk seri kembangan aku di kejutkan dgn keadaan blackout seluruh kediaman lestari perdana...
petronas pon ttp apatah lagi 7-e (aku keluar nak beli lilin)
akibatnya terpaksa aku kembungkan perut lpk kat maple kerana nak blk umah gelap gelita...
malam merdeka kedua aku yg 'gelap' selepas kejadian 4 tahun lps...
shootto!!!

3 comments:

  1. hahaha...meraikan dgn makanan...salam merdeka...

    ReplyDelete
  2. sape suke jem bro???
    pe brg merdeka blackout??haha
    mgikut firasat aku...ko ni seorg yg....
    (bersambung next komen....)

    ReplyDelete
  3. piji : slm merdeka juge... :)

    anonymous : aduh nak pggl ape pon xtau....
    yg komen x abis nih ape psl.. adoi.

    ReplyDelete

Followers