Friday, August 7, 2009

pompuan bawak f1

makcik tu kene baca kartun nih br paham kot...

kalau sebelum nih aku mengutuk pompuan nyer cara bawak keta..
jangan lah marah x tentu hala sebab kejadian tadi membuktikan kutukan aku...
atau mungkin dia x puas hati sebab baca whutdaheck?
tempat kejadian : depan surau annur
masa kejadian : selepas semayang jumaat
report bertulis ;
selepas semayang jumaat aku seperti dijanjikan oleh faad untuk membeli makanan sebagai alas perut memandangkan kami jejaka bujang yg bukan ade bini pon nak tolong masak kat umah...
akibat terlebih lama tunggu kat dpn surau tuh (aku pon x tau nape pggl surau pdhal dah tahap masjid jamek dah) aku pon g la kat keta dulu konon2 nak alihkan keta aku yg memblok keta orang lain..
ttb aku nmpk muka yang aku kenal - ceh ape la pulak sepupu boy buat kat sini
maka setelah bertegur sapa lbh kurang aku pon meneruskan niat aku menuju kereta (boleh amik wallet skali nak bli ns ayam)
segalanya berjalan lancar sehinggalah aku nak menuju semula ke kereta untuk pulang...
sorang makcik yang membawa kereta mpv jenama ape ntah kelihatan sungguh laju...
aku yang mula2 nak melintas membatalkan hajat aku dan hanya menunggu kat tepi...
bagai tidak percaya makcik td boleh pulak main acah2 ngan aku..
lahanat tul..
klu terlanggar aku mcm mana....
ns ayam kat tgn smbl wallet aku kepit ala2 minah senget yang menanti untuk diragut...
akhirnya aku hanya mampu tergelak smbl brader yg kat sblh aku juga merasa heran....
ape punyer senget makcik td sbb jln punyer bsr...
boleh pulak bawak mcm babun...

2 comments:

  1. saye rase..makcik tue busan dan mahu bergurau dgn sang jejake..

    ReplyDelete
  2. gurau dia x kene la bro...
    gua br blk semayang jumaat tu..
    perut lapar...

    ReplyDelete

Followers