Sunday, August 2, 2009

idea belum perah laju2....

aku nak masuk lagu baru kat playlist aku...
lagu budak2 yang mula2 aku rs mcm lahanat je...
tp bile aku dgr depa ni anak2 si ahmad dhani (dewa 19)...
aku pon mendengar betul2 lirik dia..
rupa2 terkena sipi2 kat aku lagu tuh...
lupakan pasal suara bdk2 tu, susunan musik atau ape2 yang remeh temeh..
amik lirik dia sudah pastu dgr btl2....
mintak maaf la aku x post lirik lagu kat blog aku...
lagu2 yang aku kasi taruk ada yang masyuk ada yang mungkin bosan di dengar...
aku punye playlist jd suke hati aku la nak taruk ape pon...
time kasih pada follower aku yang baru...
kasi tambah lagi kolum followers tu byk2...
nnt kt wat reunion ye wlupon lagi 2 followers tu aku punyer jugak...
klu terer teka la blog aku yang lain2 tuh...

No comments:

Post a Comment

Followers