Wednesday, August 5, 2009

bukak sem baru..

minggu dpn adalah ms untuk msk blk unisel...
habis sudah cuti 3 bulan yang paling panjang dlm hidup aku...
masa untuk membuat kesimpulan untuk cuti kali nih (ceh mcm wat report pulak)
baik ini adalah senarai aktiviti cuti kali nih (secara ringkas)

memancing
pancing ikan atau pancing awek 2 2 pon lebih kurang sama jugak..
kene pki umpan yg ade pelbagai jenis...
wlumcm manapon yg dpt hanyalah ikan jenama apa pon aku x tau..
aku ada tulis kat dlm blog post aku sblm nih....

melepak
paling selalu la aku melepak mnm2 ngan si faad cuti kali nih...
terlampau byk masa terluang...
smpi kdg2 aku g melepak kat ampang dengan kerol..
sejauh-jauh alam tu aku melepak (nmpk sgt boring)

mengemas
cuti kali nih aku dok hampir kesorangan kat umah...
so aku amik kesempatan kemas mana yg patut...
aku xpernah mop umah sblm nih pon ttb jd rajin mop umah...
rumput yg pjg aku trim baik2..
dan aku ade wat sket tambahan la kat luar tu kasi cantik sket...

wayang
klu tgk transformers smpi 3 kali tu ape cerita...
ade wyg2 yg mmg aku kjr nak tgk dan ade jugak yg hampeh x pyh tgk lagi bagus...
minggu lps aku tgk wyg lagi maybe sbg penutup kot untuk cuti...
nsb baik x wat rally wayang.....

menulis
selain aku menulis blog aku dan whutdaheck....
mungkin ada yang x tau aku juga menulis budak babsale...
adalah harapan aku terhadap budak babsale nih...
skang dah masuk siri 2 kat dlm tgn aku...
cuma lom terbit lagi aje...
tgk la sambutan budak babsale 1 ni mcm mana dulu...

patah kaki
ada ketika aku x de duit nak merayau maka sama dengan patah kaki la tuh..
bile keta aku masuk bengkel sama jugak patah kakinya....
bila aku malas nak kuar tu sm jugak patah kakinya...
maka bila aku patah kaki aku berharap la kaki aku 'disambung' secepat mungkin....

so tamatlah kesimpulan aku untuk cuti kali nih...
wlu se'free' mcm mana pon aku..
aku tp single smpi hr nih...
dan membuat aku terfikir sendirian..
patutlah org kawin!!!

4 comments:

  1. wawawawa......mmg cuti sakan pak long ajep nih...

    en. nini

    ReplyDelete
  2. nini ape la ssh sgt nak nmpk ko on9.....

    ko hutang aku satu story...

    ReplyDelete
  3. pak long...tenet hampezz ar skunk nih...tu psl la ssh nak on9...nanti klau tenet ni dah x meragam buleh ar story kat kamu ek..

    ReplyDelete
  4. http://hafizizainal.blogspot.com/
    aku tertukar address...sile add balik....TQ

    ReplyDelete

Followers