Saturday, August 15, 2009

kisah si demam campak vs denggi

fesyen botak aku menjadi ikutan selepas itu. tgk raja pon sggp botak demi nak shoot ngan aku kat tanjung karang

suatu ketika (ayat biase starting story) di semester empat...
semester yang aku ade byk gle presentation wlupun blm tiba aku membusykan diri...
sepanjang semester aku mmg sangat2 la aman damai..
siap boleh menyanyi lagu kerispatih dengan gembira...
padahal lagu kerispatih suma pasal cinta terputus (tiada kaitan dgn aku)
ku sangkakan hujan sepanjang hari...
rupanya ribut datang melanda (pepatah baru, boleh terima ke?)
mlm dr blk mkn stik kat klcc ngan khalil aku terasa panas semacam (kami bkn pasangan gay)
sejurus tiba dirumah aku lebih banyak berehat...
ingatkan demam biase je...
rupanya-rupanya aku kene attack ngan demam campak...
berjangkit dr haris la nih....
petang keesokkannya aku pulang ke seri kembgn dlm keadaan yang agak lemah x bermaya...
seminggu gak aku cuti, walhal final exam dah dekat bangat...
selamba je la memandangkan semester tuh paper2 yang aku amik boleh tahan garing...
aku kene berterima kasih la kat khalil, mat alip, ngan raja sbb jaga aku time aku blk ke unisel semula...
ms tu aku bkn sht lagi, asyik kene sapu ubat je....
akhirnya aku sembuh dan kembali menjadi hensem...
malangnya khalil pulak kene demam denggi...
lengkaplah ktorg satu bilik kene serangan demam yang dahsyat...

2 comments:

Followers