Friday, August 7, 2009

tok wan jaafar

skang mulut aku tgh sakit..
pecah mulut aku panggil tapi x tau la orang lain panggil ape..
ms aku menahan kesakitan mulut ni aku teringat akan arwah atuk aku..
ms dihujung hayatnya selalu gak dia kene sakit nih..
cuma lbh dahsyat lagi sebab dia kene lebih penuh dlm mulut dia..
klu aku ade satu je pecah mulut nih...
dia punye mungkin lebih dr 5...
smpi pernah suatu ketika anak2 dia iaitu pakcik makcik aku bwk dia dia klinik supaya dicungkil sahaja benda alah tu dr dlm mulut dia...
tapi org tua mana boleh tahan beb..
sedang aku yang pertengahan 20an ni pon x tahan.....
semua itu kisah lama...
sudah 2 tahun lebih atuk pergi meninggalkan dunia...
sehari sebelum buzzday aku dia pergi untuk selama-lamanya...
dan aku kebetulan satu2nya cucu lelaki yang ada ms dia menghembuskan nafas yang terakhir....
sebab tu skang klu orang nak smbt buzzday aku aku suh sedekah fatihah dulu sblm kasi tabur itu telur atau ape2 yang karut marut lagi kat tubuh badan aku yang mulus nih...

4 comments:

  1. merase ade atuk...
    saye.....
    setahun jek ade...

    ReplyDelete
  2. piji...kamu merasa jugak setahun ade atok...
    org nih...x pernah lansong nmpk muka atok...
    cedih2..

    ReplyDelete
  3. saye mintak maaf nini...

    ReplyDelete

Followers