Tuesday, August 18, 2009

tebabarboo!!!

menggedik bkn lah ssh.. mengarut dan mencarut lagi mudah... muka aku xmandi lagi tapi ttp hensem mcm tom cruise... bayangkan klu aku dah mandi jd mcm mana?

konon2 tajuk bunyi letupan isi gempak lah tuh..
hahaha sebenarnye xde la gempak pon cuma conteng-contengan ringkas je...
smlm hari membawa kereta bersiar-siar kerana lama gak terperuk kat pekan bb yang sgt la menyedihkan...
dengan kepla jingga aku yang agak2 x boleh blah aku tekadkan hati memandu dengan selamat...
malangnya malam semalam hujan melanda dengan lebatnya....
dan banyak jugaklah mangkuk ayun yg bwk keta dengan menaikkan lampu tinggi....
akibatnya aku hampir terlanggar divider kat tgh2 jln bb yg br dibuat tuh....
lahanat punyer mangkuk2 tingkat....
seraya penguatkuasa undang2 yg x berdedikasi...
aku membalas perbuatan lahanat2 yg suka menaikkan lampu tinggi nih...
tapi aku bg lagi lama2...
ape diaorg ingat diaorg je boleh high beam....?
ko x mkn aku punyer lagi.....
apabila diaorg mula terasa perbuatan bangang diaorg tuh menimbulkan kemarahan org lain..
mula la mereka merasa malu dan menutup lampu tinggi....
elok orang2 mcm nih terjun masuk lombong lagi baik...
dri menyusahkan orang lain yg x bersalah..
klu aku terlanggar devider mlm td aku kejar si bodoh yang x bermaruah tuh...!!

5 comments:

  1. pusinga U lagi le...
    kawal kemarahan tu..

    ReplyDelete
  2. klu ko mandi
    muke ko mcm rafidah 3R tu
    hahahha
    jgn xngaku

    ReplyDelete
  3. pigi : nsb baik x terpusingan U
    kikilalat : gle ko nak ngaku.. nnt dtg pulak golongan gay nak mengurat aku...

    ReplyDelete
  4. agak2 la beb..
    jgn suke bls membls..
    xelok amalam 2..
    bw bersabar tmbahan ag bln pose ni..
    huhuhuhuhuhuhu..

    ReplyDelete
  5. mmg xelok 'amalam' membalas nih...

    hehehe...

    ReplyDelete

Followers