Wednesday, August 5, 2009

game only...

bom asap yg ktorg main tu gunanye untuk training kejadian mcm nih la...

suatu masa dahulu ketika sedang menuntut di politeknik port dickson...
ade 2 buah rumah bujang yang berjiran...
umah aku (ecam, capex, pitxbadguy, pejal, syuk, jojo, alba, eatho)
umah boy (cukek, gg, faad, iqbal, ejal, mat zin, rembau - yang ni aku rs cukup pulak)
hidup mereka aman dan damai sehinggalah tiba saat sengal mereka...
game paling bujang yg pernah dimainkan oleh mamat2 nih termasuk aku adalah main 'rogol2'...
pergh bunyik mcm dahsyat...
mmg dahsyat pon...
klu bdk umah aku g umah boy...
mmg blk meraung la kene 'rogol' kat sana...
begitulah sebaliknya....
brader askar dpn umah kdg2 hangin gak ngan ktorg (maybe dia pon nak join game ktorg)
kemudian main rogol2 dah x jd adventure lagi...
bdk2 ni suma dah naik gile bila diaorg rembat 'asap jadian' ms pameran askar...
aku pon x tau ape nama dia...
tapi klu benda tu di bakar akibatnya leh tahan gak la...
mata boleh jd pedih, muntah2, muka mcm kene sapu cili padi...
kisah nya begini...
satu mlm bdk2 umah aku dah fed up study memandangkan esk ade kuiz...
maka satu pasukan pengebom berani mati dihantar ke umah boy...
pasukan kedua adalah aku yang menjadi skuad peninjau...
mula mmg lawak bila musuh2 di sempadan mengadu mata berair ketika study...
tapi jd ngeri bile satu batalion dtg membalas dendam...
tablet asap yang ptt nyer sket je dah boleh mengakibatkan kemusnahan...
memenuhi ruang umah aku...
ada askar2 yang terkorban bila diaorg berair2 mata...
aku dgn pasukan simpanan yg lain serta merta menyerah kalah sbb x sanggup tgk rmi lagi terkorban...
maka perperangan mlm tu tamat bila boy membakar mecun bola tanda kemenangan umah diaorg...
chibai nsb baik bom asap dah abis stok...
klu x mesti berair lagi mata kita semua...

No comments:

Post a Comment

Followers