Friday, August 14, 2009

nasik lemak - toliet

setiap pagi jumaat di asrama SEMESTA pasti akan di hidangkan nasi lemak yang aku pon x tau ape specialnyer...
selama 4 tahun aku meminggirkan nasik lemak tuh sbb aku x gemar pon nak sarapan pagi...
tahun akhir di sana aku mula mendekati nasik lemak yang mmg hot giler...
sape lambat mmg x dpt la mkn sbb smbl akan selalu abis...
aku kadang2 lmbt jugak...
tp selalunya aku dpt la mkn ns lmk yg agak2 power tuh...
pada suatu ketika ketika mkn nasik lmk pagi jumaat yg syahdu....
akan berlaku susulan dimana segelintir pelajar akn ke toilet..
biasenye aku yg gagah nih mmg dpt bertahan hingga abis skool...
tanpa sebarang mslh dalaman...
cuma pagi jumaat yang satu nih lain drpd kebiasaannya....
aku mengalami serangan dari dlm perut secara terus-terusan....
dan yang lebih memeritkan apabila ktorg terpaksa bersaing untuk masuk ke dalam toilet...
selama nih g toilet nak setting rmbt je...
'bursa saham' kene jaga beb....
tapi pagi tuh xde sape yang akan melepsakan peluang 'berjuang' di dalam toilet...
aku yang seperti sedia maklum terpaksa menggunakan kuasa veto...
potong barisan bdk2 junior yang teringin nak guna toilet gak...
aku terpaksa wahai 'adik-adik' (padahal aku x kisah pon) sbb port bdk2 form 5 kat bgnn bengkel baru tutup pulak pagi tuh...
apabila ramai pesakit mula 'sawan' sbb pergelutan toilet yang paling pjg....
pihak skool mula bagi kelonggaran untuk blk dorm...
berak kat asrama la kononnya...
aku amik kesempatan la untuk balik memandangkan ms add math..
cikgu ali pon bkn main baik bagi bdk2 yg 'bermasalah' utk blk....
sejak pagi tuh nasik lemak masih menu kegemaran pagi jumaat...
ala klu rs skt perut blk dorm sudah....
ade alasan ape....

2 comments:

  1. mmg da agak...nasik lemak ari jumaat...
    same cm asrama aku jek...aku igt sume same lea menu disaentero asrama sekolah...

    ReplyDelete
  2. menu yg sm..

    skt perut sm jugak ke?

    hehehe

    ReplyDelete

Followers