Monday, August 10, 2009

lasak gile

ketika aku kecik2 dan aku pon x ingat bape umur aku..
aku mmg dilahirkan sbg anak degil yang suka melasak...
balik klu ade luka2 tanggung sndr sbb lps tu ade lagi kesan2 lebam yang lain pulak hinggap kat blkg bdn akibat libasan tali pinggang big bos....
dan ketika yang mana ntah aku x ingat aku ade kesan lekuk kat dahi mcm si harry porter...
hingga skang klu di selak rmbt aku yg berjurai-jura ala2 pelakon remaja jepun (padahal muka jawa hidung penyek)...
boleh nmpk kesan lekukan itu yang terhasil akibat aku menjatuhkan dr dr meja secara dahi kebawah...
aku rs harry porter pon sm mcm aku gak....
bkn si lord voldermot (btl ke aku eja nama dia) yg wat...
kemudian bila msk pulak zaman skool...
kelasakan aku menjadi jadi....
melompat lari dari warden tu mmg pernah je aku wat..
nak naik dorm pagar lak kunci selamba badak je g blkg bgnn panjat tingkat satu tuh demi nak msk dorm sgt...
klu naik pon sng, nak trn apetah lagi..
lompatan kijang ke bawah la jwb nyer.....
tapi skang aku dah x selincah tuh...
nak panjat menara satelit pon aku cuak gile..
padahal baru bape meter je....
aku dah cuak bangat....
kadang-kadang aku naik tingkat atas umah aku tgk bwh aku rs cuak jugak...
mana pegi metabolisme (istilah sains yg aku taram je) aku nih...
aku ingin kembali menjadi lasak mcm dulu.....!!!

2 comments:

  1. wah...cool sudeh...
    lasak mcm mane yg dimaksudkan....
    mcm2 lasak weh...

    ReplyDelete

Followers