Tuesday, September 1, 2009

selamat ulang tahun sayang

pergh mcm lagu imran ajmain tajuk aku tarok..
bkn ape saje kasi gempak je...
bulan ni sempena ramadhan yang mulia dan syawal yang mulia jugak bakal menjelma....
aku nak kasi pengumuman sket kat followers aku..
sila simpan niat busuk nak baling telur kat aku....
bulan nih buzzday aku yang ke 24 iaitu pada 20 september...
tahun ke 3 jugak aku menyambutnya dlm bulan pose...
klu sebelum nih
kene baling telur...dah dkt2 ngan raya...
then tahun lps alhamdulillah aku terdemam la time buzzday...
ade alasan aku cabut blk umah.....
tahun nih
dah dkt2 ngan raya...
selamat lagi aku melarikan diri....
post yang ringkas sbb x de idea nak tulis ape...


5 comments:

  1. hafizi...kirim kat ang air cincau stokin busuk tuk simbah kat pak long ajep....hehehe..

    ReplyDelete
  2. aku dah lari blk kampung la....

    hahaha...

    xde makna nak smbt belated arr....

    ReplyDelete
  3. 20 september thn ni dah raya la..raya pertama gik tuh..huhuhu...then nnt wish selamat hari raya dan selamat menyambut ulang tahun yang ke 24 la ehk..kekekkekeke...

    ReplyDelete
  4. terima kasih di atas ucapan itu cik manda...

    :)

    ReplyDelete

Followers