Friday, September 4, 2009

layar perak?

canggih ye wayang skang nih....



gile banyak post aku nih..
xsangka lak nak dekat seratus dah (97 post msk yg nih)
kenangan ttp menggamit aku mengimbau kembali...
kisah lalu yg manis xterkira....
kisah kali prtama menonton wayang....
kali pertama menonton wayang secara rasmi nyer adalah ms aku form 3 (usia lwt sgt ke?)
ms tuh big boss nak bwk aku ngan adik2 tgk citer senario lagi...
sementara senario tgh lawak ketika itu....
ms tuh ktorg dok kat perlis.....
oleh kerana x pernah g wyg...
maka ktorg suma bkn main lg pki jaket kerana tkt diserang kesejukan...
big yg dah pnh msk wyg amik langkah berjaga-jaga utk ktorg...
kat perlis ade satu je wayang yg aku pon dah xingat ape nama...
tp wyg nih old fesyen punye...
tiket sorang rm5 je pon (free seating)
msk dlm ade org dok suluh2 tmpt mana yg kosong lg...
keadaannya agak nazak sbb ade kerusi yg dah tercabut (vandalisme ni)
nsb baik ade gak tmpt kosong...
cuma yg x best nyer lps 5 minit....
ktorg adik beradik dah cabut jaket....
pns beb lantaran dlm wayang tuh xde air cond...
percaya atau tidak wayang yg besar tuh pki kipas je (fuh)
berpeluh aku kat dlm tuh bkn sbb td sblm mkn aku dok usha akak jual char-kuey-teow...
tp korang mesti dpt phm punyer....
wlu mcm mana pon pengalaman ttp best sbb tu la sekali big boss bwk tgk wyg...
skang g tgk wyg ngan mmbr2 shj....

3 comments:

  1. 1st cite aku tgk wayang....
    puteri impian...
    cam gampang kan!

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    jiwang melayu zaman dahulu kala...

    ko terpengaruh ngan barisan pelakon yg cute miut ke..?

    ReplyDelete
  3. a'ah...zaman amy mastura tgh hot...

    aku igt2 balik....siap beli jajan...ais krim dalam bekas tuh bawak dlm panggung...

    gampang2!...

    ReplyDelete

Followers