Friday, September 11, 2009

post no 101 - posing

ni ms bkk pose sblm training.... buat2 baik ngan pojie si team manager la dulu.... en bond selaku duo aku yg berkebolehan...




semua adalah pemenang...!! tiada pengalah..!! (kepit jgn x kepit)




dua tahun lps aku memsauki acara bermain bowling kat midvalley..
unisel open yg di wakili oleh aku, en bond dan rakan2 yg aku dah lupe name (maafkan saya)
sebelum acara dimulakan aku ngan en bond practice bagai nak rak...
mana x nyer..
aku siap kene ugut lagi pada sesi latihan...
'klu x smpi 150 hang kene gugur dr team' tegas en bond....
kerana aku x mau reputasi aku jatuh (dulu pingat emas jabatan mekanikal beb)
aku pon bersungguh-sungguh training...
x tersingkir pon aku - berkat aku bkk pose kat mcd (dpt tenaga lbh la)
apabila tiba hari yg dinanti-nantikan...
perut umpama mencemburui aku...
dah la bulan pose...
dia punyer memulas mmg lain mcm....
nak mkn ubat kang batal la pose aku..
akibatnyer performance aku di tahap main bdk2 tadika...
jln sket kene kepit, jln sket kene kepit....
punyer la sengsara nak abiskan game....
akhirnya demi mengubati kekcewaan bermain seperti yg aku citer td...
aku pon merampas piala kemenangan dr pihak yg sepatutnya....
seolah-olah aku lah pemenang!!

4 comments:

  1. midvalley besar giler.. tak larat aku nak jelajah .. penat kaki.. huwaaaaaaaaaaaaaa!

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    tmbh2 klu berjalan kat mid tyme bulan pose...

    mesti blk umah trs pengsan...

    ReplyDelete
  3. burungmurai..ni mulut laser datang...thanks sebab sudi jenguk blog akak..lain kali lawat lagi ye..

    ReplyDelete
  4. insyaAllah... nmpk gaye mmg selalu la melawat ke sana...

    ReplyDelete

Followers