Thursday, September 3, 2009

komunikasi tanpa sempadan

suatu ketika dahulu....
8 tahun yang telah berlalu...
aku lpk kat rumah pakcik aku lantaran nak blk perlis jauh sgt...
so aku lpk seremban sudah....
ketika aku borink2 dan zaman it br nak bermula secara pesat..
aku membuka komputer meja kepunyaan pakcik aku..
lantas jari jemari aku memberanikan diri menggerakkan tetikus dan menekan butang papan kekunci...
aku melayari laman web yahoodan seraya itu mendaftar buat kali pertama email address aku...
jepto_08@yahoo.com
maksud jepto tu aku x tau pon ape...
sekadar tulis je...
tp 08 tuh ade maknanya...
08 adalah tarik aku mendaftar email tu..
8/3/2000 adalah tarikh keramat email tuh dicipta...
akulah genius itu yg merekacipta brand ajep jepto....
smpi skang aku masih guna lagi brand nama aku yg aku x tau ape kejadah maknanyer tuh...

4 comments:

  1. http://paraxixth-punye.blogspot.com/2009/09/entry-gay-lagi.html

    muntah....lahanat pny gay....

    ReplyDelete
  2. aku bolg walking...

    cm menarik jek...

    geli aku....

    ReplyDelete
  3. aku pon geli gak...

    ketiak msm betul...

    ReplyDelete

Followers