Wednesday, September 16, 2009

selamat hari raya aidilfitri


majlis berbuka pose dianggotai oleh kerol aku dan khalil.. ms amik gmbr nih mknn x smpi lagi... khalil ngan kerol g isap rkk dulu kat luar...


esok aku nak blk kg dah...
maknanyer aku blk seri kmbgn la...
tp aku akan singgah jap kat s.alam jumper mukhriz (nak kasi kad kawin)
di samping tuh aku nak jumper boy gak sbb ade hal mustahak yg akan menjadi topik perbualan aku ngan dia..
kerol mungkin akan memekak kan telinga semata-mata...
oleh kerana rmi yg akan balik kampung nnt...
silalah beringat kat org yg tersayang..
jgn la memandu dgn laju....
nnt korang kene speed trap br padan muka (aku pon kne dulu)
pose yg pnuh tu bagus la ye (aku pon pnh gak)
yg x bap nak penuh tuh jgn la bersdih sgt...
tahun depan boleh cuba lagi....
maka dengan lafaz bismillah, saya menutup agenda hari ini...
dan jgn lupe ucapan selamat hari jadi kepada saya juga kerana menyambutnya pada pagi 1 syawal nnt....

ini pulak acara bkk pose oleh persatuan republik of hizam (awek wak pon kire skali ke?)

No comments:

Post a Comment

Followers