Monday, September 14, 2009

majlis untuk si anak yatim

gembira tgk bdk2 tu dpt duit raya-sorang dpt 2 sampul beb.... tukang bagi sumbangan adalah saudara ubai dan saudari fazlin



alangkah indah setelah penat bekerja, ade lak tukang pomot dadih... nyum2...

bkn menjual minyak... tp minyak yg tgh laku dok ada... jgn zoom muka aku yg juga berminyak...

12 september tarikh bersejarah..
buat kali pertama aku terlibat ngan majlis amal....
bdk2 skool aku yg anjurkan majlis nih...
bagus betul la sape yg bg idea nih....
aku mmg teruja sgt nak join majlis nih sbb aku pon dah lame x jumpe bdk2 skool....
plg last pon masa majlis kenduri kapt.mamat la....
aku smpi lmbt hari tuh sbb aku bgn lmbt (mcm biase klu janji ngan aku mmg smpi lmbt punyer)
perjalanan yg aku ingat dkt je (tp jauh gle)
aku dah la drive sorang2 (ade can nak bkk pose, bkn org tau pon)
tp aku pose pnh lagi...
sia-sia la aku g majlis berbuka klu aku x pose.....
destinasi - rumah anak yatim sekendi, sabak bernam
majlis yg bdk2 skool aku anjurkan nih adalah untuk kasi diaorg hepi2....
di samping ktorg boleh la gather selepas bape lame ssh nak jumpe masing2....
aku rs acara yb plg anak2 yatim tu ske adalah ms acara bg duit raya ngan bakar mercun...
wlupon ade satu mercun tersasar ke jalan raya dan meletup xjauh dr permukaan tanah (gle btl)
ade sket kesayuan tgk anak2 yatim tuh ms diaorg wat persembahan nasyid (tema lagu semoga ibu ayah sejahtera di alam barzakh)
amar ngan pg yg tgh isap rkk pon x smpi hati nak abis kan rkk....
hidangan yg ktorg sediakan xla mewah sgt....
tp aku tetap bangga ngan organizer...
bg aku ni la majlis yg hebat (aku bangga ngan korang)
tamat majlis aku blk trs sbb arsenal dah kalah...
tp yg plg penting - aku lunyai

No comments:

Post a Comment

Followers