Saturday, July 4, 2009

penat 1000 kali penat...

hari nih aku kat seremban dan ntah bape kali dah ali wat hal...
aku bgn pagi2 nak anta keta..
tunggu punya tunggu smpi kul 2 lebih alih2 dia dengan selamba dog kate xboleh buat hari nih...
cilakak punya 'mamat kajang' potong line aku yang dah 2 minggu beratyr nak anta kat ali...
x kisah la dia regular customer ke ape...
aku pon regular gak...
dr jauh aku dtg nak anta kat dia sekali ini mcm jd ker...
aku tau la dia bagus wat keje...
sumja boleh settle punye asalkan ongkos nye ada....
tapi ape ke p*****k (ini mencarut) kalau dah aku kene potong line mcm nih...
fcuk (cover line mencarut skali lagi) betul la....
hari isnin nih aku kene g lagi...
mau aku x tdo dr mlm kang...
klu berkhemah pon boleh jd..
mcm nak bli tiket micheal jackson lagi gamaknyer...
so aku mmg tgh geram...
klu ade budak nak potong aku jgn tanyer kenapa kalau aku terpotong diaorg dulu..
moody jugak aku hari nih...
klu nak bergurau senda silakan klu x takut kaki naik di muka...
sekian....

No comments:

Post a Comment

Followers