Tuesday, July 21, 2009

sihat lagi sihat

tajuk tu aku x de idea nak tulis...
tapi aku ade idea la nak berkisah kat sini...
skang booduck babsale dah masuk bab 5..
penat gak taip bab 5 sbb pjg gle citer dia...
hari ni aku kat sg buloh (umah muaz) setelah merayau ke unisel melawat umah sewa yg byk pulak ragam time short sem kali nih...
keta aku skang tgh x sehat...
ade kat smbn sbb kene trn gearbox (bsr harapan aku time keta tuh dah sht blk nnt)..
patah kaki gak aku nak merayau....
aku srnk klu dtg umah muaz nih sbb sht sket tubuh bdn aku..
yg cuba aku ramping kan kembali sbb dah naik since abis skool lg...
byk beza nyer skool time tgh jambu ngan skang yg masih jambu tp percent nyer dah kurang la....
cuti dah semakin nak abis tp terasa lama tul sbb aku dok umah x wat per pon...
nnt dah bkk sem br mesti syok (agaknye la)...

No comments:

Post a Comment

Followers