Saturday, July 4, 2009

kisah satu mlm yg buncit..

seperti biase para2 pelajar semesta rajin mengadakan jamuan dorm...
terutama sekali dorm aku yg hampir setiap malam ade jamuan..
almaklumlah jibon meniaga ns lemak poled (warden yg paling **** skali kat skool)
maka suatu malam yg penuh makna maka diadakan jamuan rasmi dorm B203 (klu x slp aku la)
ada la satu pasukan yang menempah ns goreng, pembeli ayam2 kfc dan para pencari air minuman bergas...
maka aku di sebabkan usia yang lanjut agaknya x ingat aku kat pasukan mana....
yang aku ingat pada malam kejadian majlis berjalan secara lancar dimana makanan di tala seperti kami ni x pnh mkn ns goreng...
ayam kfc jgn kate la nak kongsi..
bdk dorm lain mmg x dialu-alukan masuk pon...
setelah pnt menjamah mknn yang terhidang maka bermulalah pula acara bermain kad...
jerami atau poker mana2 pon kami layan...
masalahnya air byk lagi dan para peserta dan kenyang amat..
oleh kerana itu timbul lah idea jahat dimana sapa kalah kene denda minum air yg masih berbaki dlm baldi (air perisa asam jawa)
seperti biase peserta yang menjadi peminum air asam jawa paling byk adalah aku...
smpi x larat nak bgn dah gamaknye...
aku terlantar di atas lantai...
xlarat nak naik katil...
bdk2 lain pon rmi yg tewas kerana air asam jawa keramat tuh...
ukur lilit perut semua bertambah mendadak..
tp yg paling heran ada pulak makhluk yg ajak mkn megi kat dema...?
pergh aku surender nak jln kaki g dema....
akhirnya bdk2 tuh pon bergerak ke dema dan aku......
muntah suma mknn aku td...
rugi je wat jamuan....

No comments:

Post a Comment

Followers