Sunday, July 26, 2009

si hitler..

seganas-ganas mamat nih, selamba badak je aku tapau...

pada zaman persekolahan dahulu...
ade satu aktiviti yg boleh dikatakan suma bdk akan sertai...
iaitu apabila msg2 sudah jatuh sakit...
maka pagi2 buta suma pesakit yg x kira la dmm ke, batuk ke, skebis ke ataupun sekadar nak ponteng klas akan tunggu bas anta ke klinik....
aku pon pernah menyertai kem pesakit nih...
biasenyer hari rabu leh nmpk muka aku (time form 3)
pada suatu hari yg aku jatuh sakit akibat dmm beramai-ramai di skool...
aku pon seperti biase mengikut jadual bas untuk di hantar ke klinik kesihatan dong....
kat situ best sket drpd klinik kesihatan sg ruan....
wlupon sbnr nyer kat dong ade sorang mamt yg ktorg gelar sbg hitler...
sbb dia garang nak mampos wlupon yg dtg jumpe dia bdk2 yg sakit mcm aku...
apabila time aku sakit dia suh wat mcm2...
maka aku pon jgn harap la nak ikut ckp dia...
time aku x larat nak berdiri ade ke patut dia suh kawad lak dlm blk dia...
dengan muka seposen mcm jap lg dah nak kojol...
aku dgn kereknyer menjawab..
'gua x larat brader... dmm nih' (aku ubahsuai sket la ayat tuh nmpk mcm kasar)
dan dgn rs serba salahnyer si hitler suh aku ddk...
akhirnya hitler pon x mampu nak buli pesakit kronik mcm aku...
walhal aku cuma dmm biase shj dan mls g klas bhs jepun pada pagi rabu tersebut..
selamat la aku drpd kene pamadam papan hitam kat muka aku akibat x dpt jwb soklan bhs jepun...

No comments:

Post a Comment

Followers