Monday, July 20, 2009

hari mengecheck email..

hr nih big boss dah blk sabah dah...
tggl aku sorang2 lagi....
seperti kebiasaan nye klu aku main internet aku mesti bkk mail aku satu persatu...
xde ape2 pon yg menarik cuma surat dr pejabat anuar ibrahim yg aku dpt..
sape bg kat aku pon aku x tau sbnrnye sbb aku x pnh pon melanggan surat2 nih..
memandangkan org dah anta aku bace je la...
cuma aku x setuju btl ngan berita kat s.alam br2 nih..
aku rs suma nih propaganda pembangkang...
bile dah kantoi wat jht mula la tutup kes sndr..
pastu konon2 org lain yg lagi jht..
tuduh menuduh nih bkn lagi kerja yg asing bagi para pembangkang nih...
mmg dah jd kebiasaan pon..
aku nak ckp byk sbnr nye tp nnt aku kene banned pulak...
biarlah mereka dan kisah dongeng rekaan diaorg tuh...
nnt big boss aku kasi statement 'korang' dengar je la ye.....

No comments:

Post a Comment

Followers