Friday, July 24, 2009

nasik air

klu korang x pernah tgk bubur ns... haa mcm ni la rupa dia bubur ns @ moi @ nasik air.....

kerana pale otak aku yg x berapa betul skang nih..
terasa mcm nak memdemam kan dr (bdn dah sengal2 ayam nih)
maka aku pon menulis tajuk yg ejaan nyer mcm babun tuh...
apekah sbnr nyer nasik air nih..
aku menimbulkan persoalan kepada aku dan korang...
makna nyer setiap soklan mesti ade jwpn kan....
aku pon menjwab untuk korang yang x tahu apekah nasik air nih....
kejadian nih berlaku ms aku g terengganu hr tuh...
pengalaman dia sgt pjg nnt lain kali boleh story..
ms aku g umah zack kat dungun zack singgah di gerai2 dkt umah dia untuk beli nasik air..
aku yg kehairanan mula2 dok pk ape la nasik air nih..
mcm mana rupa paras nasik air tuh...
setelah sekian lama aku masih x dpt jwpn sbb nasik air tuh kat dlm plastik.
aku pon x nmpk la sgt mcm mana nasik air tuh...
pada masa yg sm zack bli gak ais jagung...
sejenis minuman yang ms kecik2 dulu je aku dpt mnm (ms tu aku pggl yuyu ais)
sdp hingga menjilat jari sbb khalil sggp suh aku drive dr kemaman yg berjarak 8o km lbh krg ke dungun semata-mata nak bli ais jagung....
setelah sekian lama aku mencari jwpn tentang nasik air..
akhirnya aku dpt jugak tau apekah sbnrnyer nasik air...
klu kat KL diaorg pggl bubur nasik....
kat utara sng je diaorg pggl moi...
punyer la pelik nama nasik air...
pnt je aku usha2 org bli nasik air....

No comments:

Post a Comment

Followers