Sunday, July 5, 2009

kongsi berkongsi...

gmbr para pelajar DKM yg mmg gile2 terutama barisan bj kuning kat dpn tuh...

suatu ketika semasa belajar di politeknik port dickson dahulu....
ada suatu kisah menyayat hati diantara kisah2 yg terdapat dalam cakera hotak aku nih..
ketika aku jatuh miskin yg amat sangat...
masa tu mmg x de duit langsung dlm poket....
syiling simpanan tetap aku pon dah abis....
nak bli megi pon x de duit...
dan bukan lah hobi aku menjadi peminjam wang dr kwn2 aku..
sdg kami semua tgh mengalami krisis kewangan yg plg tip top skali...
mlm tu aku mmg dah haprak xde duit...
kwn2 pulak g bli mknn kat pasar mlm...
aku harap2 mlm tu dpt la bantuan kewangan dr langit (sbnrnye aku claim kat meclub duit aku)
malangnye bantuan lmbt smpi....
maka aku terkurung dlm bilik sdg kwn2 pula sdg enak bersantap diluar...
haduih wat2 kering la thn kelaparan...
ttb capex yg aku anggap mmg kwn time sng ssh menghulurkan bantuan....
jep meh la kongsi skali ns lmk ngan aku...
suara perlahan tu mmg aku x kan lupa....
betapa seorang sahabat yg mmg paling boleh diharap....
berbekalkan sebungkus ns lmk yg berharga singgit...
aku ngan capex kongsi bersama....
ms ni mmg boleh di nilai betapa seorg shbt itu mcm mana rupanya.....
aku x kan lupe ko capex.....

No comments:

Post a Comment

Followers