Friday, July 31, 2009

kereta sentra

kasi tunjuk sket dah la kan... hehehehe....

kereta pertama aku a.k.a bumblebee aku la (tapi keta aku x leh transform la)...
nissan sentra n13 keluaran 1989 yang hingga kini masih utuh...
klu dulu dia berjasa untuk big boss aku..
skang dia berjasa untuk aku la pulak...
masuk bengkel wlu seribu kali skali pun aku x kisah sbb dia umpama manusia jugak yg jatuh sakit smpi kene g klinik...
ms aku dpt keta nih aku berumur 18 tahun...
usia yg sgt muda dan x pernah termimpi aku nak dpt keta...
maklumlah lesen pon bau kedai lagi...
kali pertama memandu mmg mcm org gle aku bwk..
mat rempit pon takut tgk aku bwk...
boleh msk longkang mereka suma akibat kegelojohan aku menuju destinasi...
aku jugak pakar mematahkan driveshaft keta tuh bila 2 kali aku balun smpi gearbox aku pon ter'efek' skali...
minggu lps dpt driveshaft baru lagi...
bkn sbb aku jahanamkan tapi sbb dah mmg kene tukar...
dulu port dickson - seremban aku mmg balun sebaik mungkin dan yg paling ajaib keta aku x pernah skali pon kene saman wlu segile mana pon aku bwk (klu aku bwk keta org lain rajin pulak polis nak saman aku)
kerana terlalu syg kat sentra aku, aku kasi eksiden keta tuh skali je...
tu pon sbb org dpn aku mangkuk tingkat brake emergency....
maka bersopek la keta aku sedikit....
x kisah la ade kesan kat muka sentra tuh janji dia boleh berkhidmat utk aku lagi kira ok la...

1 comment:

  1. bukan pnh kne langgar kt seremban jaya ker? bkn la sekali kn?

    ReplyDelete

Followers