Tuesday, January 27, 2009

wanita hiasan dunia....




memang la wanita tu hiasan dunia...
tapi mcm mana lak kalau aku letak lalat kat atas makanan...
itu kira hiasan dunia lagi x...?
aku tanye mcm tu sbb smlm......
haa aku nak bg suspen sket la......
aku khalil dan khairul keluar g tgk wyg citer underwolrd 3....
maka setelah abis tk wayang kami terasa amat lapar sekali...
jadi kami pon mengambil keputusan untuk makan di kfc kota damansara...
maka setelah kami tiba di kfc kota damansara...
aku pun mengorder hidangan aku di kaunter yg lain dengan khalil dan kerol...
konon nak cepat sket la....
bila aku dah dpt hidangan aku....
aku tgk chezzee wedges aku x cukup cheese....
aku mntk la tmbh....
bila aku kembali kepada hidngan aku yg telah aku letak diatas meja tuh...
aku lihat ade seekor binatang yg hampeh dok ada....
melekat atas aku nyer mashed potato....
cilanat..
dah la aku pilih ayam terbaik kat kfc hr tuh..
alih2 terpaksa tukar....
nsb baik aym yg lain cun jugak....
klu x aku terpaksa la diet dikala mlm bulan mengambang....
grrrrrrrr.....

3 comments:

  1. cakap la ko ade order lalat goreng
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. mmg ko bernaseb mlg la brg murai bln ni

    ReplyDelete
  3. oi murai best x cter underworld 3 tu?pehal xsebut dlm blog ko?
    kang report as a spam kang

    ReplyDelete

Followers