Sunday, January 18, 2009

dia superman...


malam ni aku menonton siaran langsung anugerah juara lagu di tv3...
rasanya setiap tahun aku tak pernah melepaskan peluang ini..

dan tahun ini aku sekali lagi diberi kesempatan menonton event tahunan tv3 tu...

pastinya seperti tahun2 lepas pasti ada sahaja peserta fav masing2 bukan...

dan tahun ini aku menjadi peminat paling setia kepada faizal tahir..

aku pon tak tahu apa kualiti yg aku lihat pada dr nya...

hingga aku rasa tak pernah aku ketinggalan mengikuti lagu2 nya yang terbaru...

tapi malam ini aku hampa kerana telahan aku yang hampir tepat itu tersasar sipi2...

faizal tidak menang...

tewas walaupun menjadi fav kepada ramai penonton sebaliknya meet uncle hussain yang berjaya..

tahniah juga kepada mereka kerana usaha keras mereka sepatutnya tidak dipertikaikan...

No comments:

Post a Comment

Followers