Sunday, January 4, 2009

karut....

hari ni 2 kali aku tido dan mendapat mimpi yang karut...
siang tadi aku bangun dengan linangan airmata......
aku mimpi dan menangis hingga terjaga....
walhal aku cuma mimpikan tentang orang yang aku tak kenal.....
orang yang aku mimpikan dalam kesusahan...
seorang makcik tua yang di buli....
depan mata aku tapi aku tak mampu berbuat apa2....
sedih gle.....
kala korang ada niat macam tu tolong hentikan...
hormatilah orang tua.....
jangan buat tak senonoh kepada mereka....
walaupun kadang kadang orang tua tak reti nak sayang kepada budak2 muda....
biar la mereka......
kemudian tadi aku tido sekejap sekadar melelapkan mata kerana aku sakit kepala....
aku bermimpi lagi tetapi lebih mengarut....
lantas aku bangun kerana aku tak tahan lagi dengan jalan cerita yang tak tentu hala....
mungkin aku terlalu penat...
atau mungkin aku terlalu memikirkan benda2 yang tak logik....
suratan atau kebetulan.....
itu semua ketentan Tuhan....

2 comments:

  1. alaa burung murai...walaupn mimpi sedih tapi yang pasti burung murai tetap gagah berdiri..hahahahaha

    ReplyDelete

Followers