Sunday, January 18, 2009

aku dan warna..

ketika usia kecil dahulu ada sahaja pakaian yang pelik2 dalam almari aku...
paling banyak kemeja berbanding tshirt..
aku pon xtau kerana mungkin bkn aku yang memilih pakaian tersebut (btl ke bkn aku pilih)
sbb dalam almari aku paling banyak baju jenama kiko dan kikilala...
2 jenama yang sgt hot bg kanak2 di zaman aku....
evolusi warna kepada pakaian aku sgt la ketara....
ketika aku kecil aku tidak memilih kepada warna warni kehidupan tetapi lebih memntingkan kepada corak dan gambar pada baju...
apabila aku meningkat ke zaman persekolahan...
masih aku tidak pentingkan kepada semua itu kerana bagi aku tak bergaya pon xpe..
tapi seluar sekolah tetap ditempah khas (straight cut)....
zaman aku menyambung ke tahap pengajian yang lebih tinggi aku mula bermain dengan warna...
dan aku mula mencari identiti dan gaya...
walaupon tidak lah terlalu over...
namun aku masih cuba menyesuaikan kepada alam sekeliling...
sebenarnya apabila kalian membaca apa yang aku tulis ni..
jangan la runsing sangat kerana aku bukan la rumit sgt tentang pemakaian..
cuma apabila ditanya tentang kebanyakan baju yang aku simpan banyak yang berwarna biru..
sedangkan aku lebih meminati warna2 yang lembut dan sudah tentu aku sayang kepada baju camel aku yang berwarna krim...
mungkin kalau tertumpah kari aku akan mengamuk gila2...
jangan lah cuba untuk menitiskan walau sekelumit kari kambing di atas permukaan nya...

2 comments:

Followers