Tuesday, January 6, 2009

jangan diganggu...

inilah cerita aku tentang part yang paling aku xsuke skali..
iaitu kalau orang kacau aku bace paper...
sepangjang hari kalau nak kacau aku tu suke hati korang la..
tapi bile aku dah pegang surat khabar mintak maaf..
biarkan aku dengan dunia aku...
jangan la gatal2 mulut nak mintak ape2..
sbb mmg aku xsuka orang potong mood aku..
hari minggu pon same kalau tgh bace paper mama suh buat keje...
mmg liat la aku nak bangun untuk membantu..
dan kadang2 kalau korang telefon aku tp aku xangkat..
maknanya aku tgh bace paper kat bawah la tu...
buat2 xdgr ataupon mmg dgr tapi lambat2 nak naik atas..
so sila paham dan jangan salahkan aku..
salahkan paper yang menjadi smber pengetahuan aku tentang dunia dalam dan lar negara...
peace no war ye...

No comments:

Post a Comment

Followers