Saturday, January 3, 2009

second edition.

well... well....
aku menuliskan lagi blog post yang baru....
di sini ak lebih bebas daripada terkokong akibat desakan menuliskan tentnang periha wanita...
tahn baru azam baru....
pasti ada yang tertanya tanya kenapa aku menamakan blog aku sebagai burung murai...
yang pertama aku fikirkan tentang nama yang mudah untk diingati...
yang keda kerana ak suka bercerita tentang kisah hidup aku...
cuma agak malang disini kerana aku terpaksa menaipkan cerita itu..
tak dapat aku sampaikan secara lisan disini...
aku baru pulang dari johor semalam dan terus bergegas ke unisel kerna hari ini aku perlu mendaftar untuk semester baru....
walaubagaimanapun buat pertama kalinya perkara yang amat malang berlaku kepada aku...
di mana tiket tol aku telah hilang ditiup angin...
hampeh betul.....
menyesal aku memandu melebihi had laju...
akibat nya aku telah di cas tol dari jb ke kajang..
walhal aku telah berhenti di simpang ampat ntuk konvoi dengan sharap....
nak wat macam mane...
tadah je la...
pengalaman jb sangat meriah...
nanti aku akan upload video dan gambar2 di sana..

No comments:

Post a Comment

Followers