Sunday, January 18, 2009

setahun dan beberapa bulan...

sekarang sudah masuk setahun dan belum la beberapa bulan sgt...
satu hapak punboleh dikatakan tiada hasil..
cuma respon yang biasa2 aje...
walaupun aku tidak dipinggirkan secara rasminya...
namuh bukanlah tiket untuk aku bermegah kerana dapat menarik sekelumit perhatiannya...
kalau nak diikutkan apa yang aku dapat dan apa yang aku lakukan bukanlah apa sangat berbanding apa yang dikecapi orang lain..
kalau au selalu menasihati orang lain supaya memotivasikan dr sndr dan jangan mengalah..
tapi kalau hal ni mmg aku terasa terkalah oleh perasaan aku sndr...
kalau hendak dikata sayang mungkin hal yang lain...
tapi kalau terpaksa melepaskan aku masih belum bersedia..
setiap kali aku menulis aku sentiasa menaruh harapan agar dia membaca...
dan andai kata dia membaca aku berharap dia juga sedar akan kehadiran aku...
sedar akan apa yang aku cuba lakukan selama ini ada akiatan dengan drnya...
kerana itu aku belum pernah memberi harapan dan peluang kepada org lain...
cuma aku terlalu kepingin umtuk mendekatinya...
dan aku senantiasa menantikan peluang itu akan hadir jua akhirnya nanti...

No comments:

Post a Comment

Followers