Monday, October 12, 2009

sepantas kilat

aku percaya klu org yg terdesak..
mereka mampu buat ape shj..
mungkin korang pernah dgr org boleh lari atas air, melompat tinggi bangunan dan sbg nya..
mungkin itu kisah diaorg...
kisah aku..?
begini kisahnyer....
suatu mlm keta aku x leh start...
memandangkan keta aku park kat blkg keta mama maka terpaksa la aku ngan big boss tolak kte aku...
setelah dtolak keta x bergerak...
rupanya brek blkg aku sangkut...
terpaksa la guna daya yang lebih untuk tolak keta tuh...
akhirnya bergerak jugak tapi xde sape yg nak tolong kontrol brek dr dlm....
ruang antara pagar ngan pintu kereta boleh mmg sempit..
aku nak menyelit pon pyh....
kat blkg keta aku pulak ade keta big bos...
keta bergerak agak laju sbb nak kuar umah aku agak menuruni bukit sket...
tapi yg ajaibnyer aku boleh selit antara ruang yg sempit tuh, bukak pintu keta. masuk keta dan tekan brek....
suma nyer dlm ms xsmpi 2 saat..!
xpercaya..?
itulah sbnrnyer batasan kuasa manusia yg sbnrnyer boleh dicabar jika ade kemahuan yg kuat....

3 comments:

  1. aku percaya ko ni mmg super hero...hero yg sennin

    ReplyDelete
  2. aku pon konfius ni hero yg senin.....

    cik anonymous tolong kasi explain...

    ReplyDelete

Followers