Wednesday, October 14, 2009

hp nokia...


si 'dia' yg setia bersama aku wlu ke mana sahaja.... aku study pon nak follow gak...


hari ni xtau la dah bape lame aku pki hp nih..
tp aku rs mmg dah lame sejak aku pecahkan hp yg dulu2...
akibat xdpt menahan kesabaran aku selamba badak je pecahkan 'ia' dgn membalingnya ke dinding hingga berkecai...
maka sehingga hari ni aku pki hp yg biase2 aje..
sbb aku xnak perkara lama berulang kembali...
gile ape nak baling hp mahal2.....
wlu aku nmpk mcm penyabar tp aku sering memberontak kat dlm diri aku nih...
hp aku dah mula buat perangai....
kejap2 off sndr wlupon batt aku penuh ag...
org klu call aku baik lupekan aje sbb korang xkan dpt dgr suare manja aku pon...
mungkin lps korag call aku korang akan memaki aku sbb aku mcm x jwb call korang...
sorry la beb hp old skool aku dah smpi ms nak jhnm..
sms boleh je mcm biase tp mungkin aku bls lmbt jugak sbb hp aku akan mati sndr sekali sekala...
nak wat mcm mana...
korang sponsor arr aku beli hp baru...

4 comments:

  1. aik..macam sefesyen je perangai burung murai dengan akak..

    geram, baling hp..geram baling hp..tapi nasib baik hp tu tak sumpah kita ye dik burung murai..tapi rosak tu kira sumpahan jugak tu..

    ReplyDelete
  2. klu hp boleh bercakap, mendidih telinga kak nak dgr sumpah seranah dia...

    nak wat mcm mana saya lasak kak...

    jaga hp mcm mana pon mesti jatuh kat lantai jugak akhirnya...

    ReplyDelete
  3. pak long...drp baling hp tu baik bg kat org jer...ada jgk paedahnye...

    ReplyDelete
  4. aku dah terbaling dulu..

    skang aku dah x campak hp ag...

    ReplyDelete

Followers