Tuesday, October 20, 2009

kejar kejar

sebelum aku memulakan cerita hari ni aku nak buat satu pengumuman...
bkn aku nak naik pelaimin....
tapi aku skang dah official ade gitar sndr....
walaupun gitar cap kapok jugak, tapi kira okay la sebagai permulaan....
kisah aku pada hari ni bertajuk mimpi yg x sempurna....
aku blk klas hr nih dgn satu berita buruk iaitu kawasan kediaman aku ni xde letrik..
maka aktiviti tidur aku btl2 terganggu....
aku blk umah dgn hati hampa terus mengambil gitar lalu melalak sekuat hati smbl peluh2 jantan menitik perlahan-lahan...
whut the 'f' sharp.....
kerana penat melayan kerenah sndr aku menidurkan diri kat ruang tamu dgn harapan sejuk la sket drpd tido dlm bilik tuh...
sedap aku tdo aku dihujani mimpi ngeri bertalu-talu....
mula2 aku dikejar oleh hantu yg aku x ingat mcm mana rupa parasnye...
kemudian aku berlari-lari pulak mencari perlindungan apabila babak dikejar hantu bertukar pulak oleh gengster yg nak tibai aku...
klu dah kene kejar ngan gengster aku cabut la dgn mencurik motor berkuasa besar kepunyaan seorg apek....
bab yg ni paling kejam kerana bahagian mimpi ni aku terus terjaga...
sbb masa aku nak lari pki motor besar tuh, dgn x semena-mena sekumpulan mak nyah dtg pulak...
sorang mak nyah tu baik punyer tumpang aku smbl berkata 'ala org nak tumpang je, sombong pulak'
aku membiarkan mak nyah tu naik gak sbb aku dah xde masa nak terajang dia turun dr moto....
setelah aku berasa selamat melarikan dr drpd gengster smbl mak nyah yg sorang nih dok peluk aku dr belakang...
ttb aku terdengar godaan syaitan drpd mak nyah tuh....
dan adegan yg berikut membuat aku terus terjaga dlm keadaan yg lebih takut...
gle real mimpi tu membuat aku meremang bulu tengkuk....

3 comments:

  1. selamat la x mimpi kawen ngan nyah pak long...wakaka

    ReplyDelete
  2. basah x bro...

    mak nyah2 jugak...

    tih tih tih....

    ReplyDelete
  3. x de maknanyer nak basah....

    aku punyer la takut...

    tp aku smbg blk tdo lps tuh....

    hehehe

    ReplyDelete

Followers