Sunday, October 4, 2009

owh hari raya

semalam open house taman aku....
kerana aku xdtg tolong bakar lemang maka aku rs bertanggungjawab utk msk sedikit hidangan sampingan lain..
kul 9.30 pagi aku dah bgn msk mee goreng yg aku xtau sdp ke x...
tp aku tgk 1st edition aku msk org dah amik (ade bakat jd chef nih)
kemudian settle acara mkn kat area umah aku, aku gerak g beraya umah makcik aku kat seremban..
time ni mmg aku pns hati sbb bas bwk keta laju gle babeng..
120 km/j utk bas bkn nyerslow namenyer...
aku pon dah pnt jd mr nice guy terpaksa la mengajar sket driver bus nih...
mula2 aku mmg bwk santai kat lane 1, kemudian menjadi kabut bila aku tukar lane 3..
gara2 nak blocking bus drpd trs membawa laju....
aku mengiringi bus tuh smpi la dia xleh nak melaju lagi....
smpi seremban sumanya berjalan lancar wlupun aku dah mula hilang tenaga dekat 50%...
aku blk seri kmbgn dgn pnt yg gle babeng kemudian menjadi panas hati skali lagi...
dkt tol kajang jem gle babeng...
aku xksh jem tp ble pakcik2tua yg pki kopiah mula memotong barisan....
membuat aku terasa, babi gle perangai diaorg nih...
org lain beratur beb, ko tunjuk perangai ko yg x reti sabar tuh...
akhirnya aku menjadi pelumba amatur skali lagi...
lane 3 menjadi tempat aku melepaskan kemarahan...
balik seri kembangan aku 'pengsan' sbb tenaga aku dah smpi 15% je.....
mlm open house raja pulak, aku terpaksa menjadi tokey myk ble adek raja bwk blk kwn2 dia...
sekian cerita open house minggu nih..
minggu dpn ade lagi invitation....

4 comments:

  1. brapa banyak gile babeng daaaaaa...apapun..adatlah...penampilan tidak mencerminkan peribadi..chewah..apapun..bawak keta jangan lelaju..hargai nyawa anda..dan ingatlah orang tersayang.. ;)

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    geram punyer pasal tu ade banyak babeng..
    jgn marah ye~~

    ReplyDelete

Followers