Thursday, October 1, 2009

sangat ber'emo'

suke hati aku la nak letak gmbr ape pon... ni tali pinggang aku...


sebelum ni aku xpernah tulis benda2 mcm nih..
tp kali ni aku nak tulis la jugak sbb kebelakangan nih minah senget tuh dah beberapa kali mengganggu aku (shit)
baik aku mulakan cerita....
3 tahun (retak menanti belah) lepas aku pernah menjadi seorang yang sangat emosional...
akibat 'hubungan' yang bakal ditamatkan secara drastik....
kerana tidak menyangka perkara itu akan berlaku...
pelbagai alasan diberikan kononnya semua kerana sikap aku yang mcm palat...
seringkali aku terpinga-pinga dan selalu aku memikirkan apa silap aku...
blaja pon efek (pakamak) punye....
akhirnya tepat tarikh 11/03/2007 sampai juga ke akhir...
ms tu aku br masuk umah seri kmbgn, secara tepatnya baru lps kenduri kat umah aku...
penat gle babeng ko mntk mcm2...
maka aku melepaskan semua (puas la hati ko kan)
skang ko nak mntk maaf pulak (whutdafuck?)
ko dah kutuk aku, burukkan aku, tuduh aku mcm2, pastu kata2 yg keluar dr mulut ko adlah maaf?
fucker aku nak bg maaf kat ko wahai minah senget.....
klu dah ludah ape barang aku nak jilat....!!!
segala ucapan yang keluar dari mulut bkn permintaan aku...
malah aku pon xde hati la ko mntk maaf....
ape?
sudahlah jahanam, ko g la main jauh2 ngan org lain..
aku senang hidup sndr mcm nih....
aku xkan wat lagi kesalahan yang sama.....
raya2 jugak, ko xde excuse....
nama ko aku dah buang dr list aku, okay...
so klu ko rs nak sgt ckp ngan aku, aku kasi ko jari tengah aku, ko ckp la ngan 'beliau'

4 comments:

  1. humang aih..sabar..humm..hidup kne terus..

    ReplyDelete
  2. erk..sabo sabo...tarik napassss...lepassss...tarikkkk...lepasssss.... ;) adat donia..cmtulaaa...time kita di perlukan di julang melangit..time x mo..baling dalam gaung jerk..sabaq naa..

    ReplyDelete
  3. pak long...sabaq naa...jgn asyik dok marah2...karang tmbh kedut kat muke tu..bolayan jer minah senget tu pak long...

    ReplyDelete
  4. mandaOgarion - tgh bersabar ni... nsb baikleh sbr.

    the black pinky - skang mau buang dia lak...

    nilam nini - tmbh kedut leh pki sk2 miracle water..

    ReplyDelete

Followers