Tuesday, October 6, 2009

cuti-cuti malaysia...

3 hari ulang-alik seremban..
kerja gila tapi mmg kegemaran mohd mujib muslim merayau...
ni bkn kali pertama tp dah byk kali...
sebelum tu pengumuman utk pengguna kereta turbo..
jgn pki ron95 nnt kereta anda jahanam sebagimana kereta mujib, geng2 abg wan dan lain2 lagi...
hr ni hari kedua ulang alik seremban anta enjin setelah semalam enjin yg di anta rosak...
sblm ni aku angkat enjin kancil xde la berat sgt...
tp kali nih angkat enjin L5 mmg menduga kelelakian aku...
jd malik noor aku dlm 2 hari nih...
nsb baik mujib pndi jln kat seremban...
xpyh aku jd driver x bertauliah dia...
dan aku seperti biasa memainkan peranan sbg co-pilot yg plg gatal skali...
sekian...

3 comments:

  1. hahahaha

    mujib muslim mmg ske wat keje cm2

    n ajep mmg co-pilot yg sgt gatal pantang nampak awek lalu tros x dok diam

    hahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. nsb baik ade respon kat pompuan..

    klu x lagi la naya...

    ReplyDelete
  3. ala sbnrnye ta de respond pon

    hahahahahahah

    ajep memerasan kn diri je

    ReplyDelete

Followers