Thursday, June 25, 2009

shame on me

di sebalik pemandangan indah ni terselit sebuah kisah tragis yang menyayat hati aku

untuk makluman pembaca semua...
aku nak bagi amaran bahawa yg ni bkn citer lucah.....
jd klu korang baca citer nih sbnr nye telah di tapis dan di klasifikasikan sbg 'U'
okay boleh bermula citer.....

pada suatu tgh hari yang panas terik gle babeng aku telah mengajak soarang 'kwn perempuan' kuar jalan2....
sj je sbnr nye padahal leh ajak geng2 lelaki....
tp demi kelainan aku pon mencabar kejantanan aku kuar gak ngan minah nih....
maka perjalanan ke KLCC tgh har tuh x byk rintangannye.....
cuma bila smpi kat KLCC br lah hujan turun dengan lebatnye.....
gle smpi x nmpk jln nih...
aku kene cpt msk park keta kat dlm nih....
maka aku pon msk la kat dlm parking area setelah lama aku berpusing pusing kat luar....
almaklumlah selama nih g KLCC naih lrt je.....
kat dlm parking aku dah mula buat perangai.....
bamm!!! aku terlanggar sebiji kereta ms nak park keta...
cilanat aku ken cabut nih....
maka aku pon memarking keta x jauh pon dr keta yg aku tergores td.....
dengan harapan tuan keta tu x prsn la tindak tanduk aku....
air muka dah jatuh beb depan 'kwn pompuan' aku buat perangai mcm tuh...
sekali lagi dengan x bersalah aku pusing-pusing kat dlm KLCC yg tersohor tuh...
oleh kerana dah pukul 2 so mmg perut lapar la....
jom kt mkn kat burger king...
ajak aku perlahan sbb x kan nak ckp kuat2 kot.....
settle amik mknn yg dipesan sbntr td aku pon berlalu dpn cermin kat tmpt bsh tgn tuh....
ye la minah tu ddk kat area blkg sana memandangkan meja dpn penuh...
sedang aku berlalu aku terperasan satu 'benda' yang boleh dikatakan shame on me ....
ade bonjolan kat suar aku....
babi korang phm2 je la klu laki kuar ngan pompuan...
aduh dah la aku dress up ala2 indie....
aku ingat dpt cover sbnr nyer...
x sangka lak rupe2 nyer x dpt di cover......
dan aku ingat sebentar td liyana jasmay usha aku sbb dress up aku...
tp dia tgk benda tu ke...?
hari tuh aku kuar dengan prsn yg paling x best sekali tp kene la ngaku mcm best...
malu betul aku hari sm la jugak mcm aku malu nak citer kat sini....
cuma sbg pengajaran kepada yang lain2....
klu nak ajak 'awek' kuar tu jgn la terlampau excited....
kang jd mcm aku tu la.......

3 comments:

  1. hahahaha...kahkahkah..khekhekee...
    *ku hanya mampu tergelak*

    ~nini~

    ReplyDelete
  2. emmmm....aku rasa aku kenal saper 'awek' tu...nak aku publish ker???...alaaa bonjolan tu biasa laa...tu tanda nyer sihat..hahaha...alaa hang keluar ngan laki pun tetap ada bonjolan...kadang2 aku pun confius..hahahaha...

    ReplyDelete
  3. mana ade...

    klu laki terbonjol juga tu makna nyer problem tuh...

    hahahaha...

    nama 'awek' tuh jgn la publish...

    malu la sy encik....

    ReplyDelete

Followers