Sunday, June 7, 2009

say no more

jangan ingat suma pompuan tu asli sbb aku ade si hanna nih...



yang ni salah satu acc aku si masterjie... cute kan aku....?



cewah poyo pulak aku tarok tajuk english....
bertepatan dengan tindakan aku baru2 ni yang dengan hati keringnya mendelete acc tagged dan myspace aku....
tarikh keramat yang telah dipilih adalah pada 030609 yang kunun2nya nombor cantik bak kate kerol..
maka dengan itu aku juga menyerahkan tugas2 mendelete kepada kerol...
aku tak tau ape2 sehinggalah telah di konfirm kan ketidakwujudan profile aku...
maka dengan itu akan berkurangan lah prank2 dari kawan2 aku yang tak putus asa dan sangat lah cekal hati mereka.....
mungkin aku tidak memaklumkan perkara ini kepada ramai..
tapi hari ini aku sudah menjelaskan di sini....
tal perlulah bersedih kerana semua ini hanyalah permainan dunia maya.....

No comments:

Post a Comment

Followers