Sunday, June 14, 2009

selamat ke anak cucu

semalam mungkin penutup untuk sementara bagi jemputan majlis perkahwinan rakan2 aku xkira la skool, poli or unisel ( ade dah ke? )
anyway kebetulannye semalam memang free sangat2 untuk menghadiri majlis perkahwinan kapten mamat..
my good fren ms kat skool dulu...
so aku pon pegi la majlis tu dan pada masa yang sama leh la jumpe bdk2 skool yg dah lame gle xjumpe...
ramai gak yg datang and ramai gak yg dah bertambah saiz dr saiz s ke xxl...
mungkin aku pon sama kot....
anyway segalanya menggamit semula memori ble bdk2 ajak main futsal kat segambut....
tu kawasan kediaman aku dulu ms mula2 msk semesta....
so xde la aku janggal sgt nak g sana mlm td dimana majlis melepak berakhir pada jam 4 pagi....
aku blk dlm keadaan pnt dan nasib baik xde hantu yang ikt aku blk...
klu ikt pon nak wat mcm mana aku pnt gle...
so aku ucap tahniah pada mereka dan pada yang aku xsempat dtg tu mintak maaf la byk2....
nanti kenduri aku korang datang la pulak wlupon aku xtau ag bile tu...
korang tunggu je la....

No comments:

Post a Comment

Followers