Friday, June 19, 2009

nombor pertama

direct gle tajuk cerita aku hari ini..
tp bkn psl sang kancil dgn buaya....
pasal nombor telefon bimbit aku yg pertama dlm hidup aku..
zaman tuh masih wujud satu rangkaian yang dinamakan tmtouch advanced...
nombor yang aku suh pejal blikan kat terminal 1 seremban dengan harga rm48...
aku ms tu xde la excited sgt nak pilih2 nombor..
juz nak ade hp and nombor prepaid untuk kcu2 awek sudah la....
0136974086 adalah nombor keramat yang aku dpt ms tu...
klu korang cuba nak call nombor tu skang pasti aku x kan dpt melayan korang sbb aku dah xpki nombor tu sbb aku bangang sgt biar nombor tuh expired walhal ade rm60 lg balance prepaid aku...
kemudian aku pki maxis pula...
yg menariknye aku terbeli nombor yg mempunyai kombinasi 4 nombor blkg yg sm dengan tmtouch aku tuh...
0123068640 nombor yg aku guna ketika itu juga aku x pki dah skang sbb hp aku kene pick pocket kat dlm komuter..
sungguh babi kejadian tu....
skang aku cuba mengimbau kembali zaman tu bila aku pki celcom dan maxis....
cuma aku xde la nak exposed nombor tu kat korang....

2 comments:

  1. sungguh kasihan kejadian pick pocket tuh..tp apa pasal la kamu x guna prepaid RM60 tuh...baik bg kat org jer...huhuhu

    ~nini~

    ReplyDelete
  2. bagi kat pencopet tuh la nmpk gaye nyer...

    aku br je top up ms tuh...

    babuntut tul si pencopet...

    harap muka je hensem tp hati busuk....

    ReplyDelete

Followers