Wednesday, April 1, 2009

tik tok tik...

hari berlalu begitu sekejap...
tik tok tik masa pantas berlalu seiring usia aku juga...
blues untuk aku...
begitu juga yang aku rs kebelakangan nih...
rs semakin berusia..
mungkin bukan pemikiran aku....
aku rs belum lg ke tahap yang melampau-lampau aku berfikir...
aku masih begini..
cuma tubuh badan aku dah x semuda dulu lagi...
kebelakangan nih aku rajin bersukan semula..
setelah bidang tu aku tinggalkan sekian lama nya...
xdela smpi mewakili mana2 rumah sukan..
cuma melakukan aktiviti riadah la aku kira...
walaupon begitu..
cepat benar aku rs akan ke'tua'an aku..
xselincah dulu lagi gerak badan aku.....
dahulu aku selalu menafikannya...
namun kini aku terpaksa akur akan hakikat yang telah ditentukan oleh-Nya...
aku patut menghargai akan usia aku sekarang sebeluma aku mula merasa lebih 'tua' lagi...

No comments:

Post a Comment

Followers