Wednesday, April 1, 2009

bace ape tu...

si konon kat dpn pc..

dulu rs nye aku pernah tulis pasal aku x ske di ganggu klu aku tgh bace paper...
hari ni aku masih menulis tentang budaya pembacaan aku..
aku akui kalau nak suh aku bace buku thermodynamic tu memang terjojol la mata aku terkuar...
so di sebabkan itu aku memilih untuk membaca selain buku thermo tuh...
setiap kali aku berhadapan dengan pc yang berinternet..
aku akan membuka mail aku...
habitat dah agak nye aku bkk mail setiap satu dari nya...
aku akan membaca semua kecuali la ygt sampah sarap tu memeang aku delete trs...
mcm horoskop yg aku langgan dulu mmg hampeh..
xde masa aku nak bace benda karut2 tu setiap hari...
so kadang2 ade insan2 yang rs terpinggir klu aku lmbt balas msj....
hingga ada yang terpaksa call pula...
akibat kelalaian aku tuh..
mintak maaf la ye...
ada perkara2 yang aku x dpt elakkan..
so tahan je la ngan perangai aku nih....

No comments:

Post a Comment

Followers