Tuesday, April 7, 2009

hari mengambil gmbr...

ini bkn kelas aku tapi aku sebagai penyebok berjaya gak semak2kan diri

mungkin aksi kami terlalu gedikz tapi suma atas permintaan jurukamera

hari complete aku dpt suma gmbr aku amik hr tuh kat fik....
kira gmbr lama la sbb aku skang dah berimej baru(faizal tahir..?)
xpe itu biar aku je yang tau...
sama ada jd faizal tahir ke x.....
mahal gak mentibang2 tu aku beli tapi apakan daya aku dah order kene la byr..
xpnh pon selama ni aku nak menggatal amik gmbr kat fik...
ni la kali terakhirnya sblm bdk2 ni g li sem dpn...
aku lak masih ade kat sini ngan mat alip, mujib serta bebrapa nama yang lain..
kami adalah mangsa yang selamat dlm perjalanan...
sbb jalan yang kami ikut berbeza dengan yang lain2....
bile aku dah upload gmbr ni nanti tgk la betapa karut nye aku amik gmbr...
dgn aksi yang x senonoh dan pakaian yang x berape senonoh gak agaknyer....
penilaian di tangan anda....

ada yang kata aku nampak segak berbanding biase.. setuju...??

sakaki makio pon boleh bungkus kalau tgk aku.....

kalau rasa muncung aku panjang sangat, amik gunting potong je terus..

No comments:

Post a Comment

Followers