Sunday, April 26, 2009

pantang ku menghitam~~

ni contoh je kicap yg ade.. jenama jepun tu..


selama nih aku adalah penggemar utama benda alah nih...
klu mkn je mesti ade mentibang yang bagi aku sgt sdp nih...
pendek kate klu ade telur goreng kicap semata mata pon aku masih leh hdp ag...
se simple2 mskn yang plg sdp la kire nye...
walaubagaimanapon setelah sekian lamanye kini aku dah memantangkan dr aku drpd mkn benda ni..
bkn x sentuh langsung tp aku klu leh xmo la mkn kicap..
paling ketara ms aku kene demam campak dulu..
mmg xsentuh lansung kicap..
takot parut xhlg sbb mkn kicap...
namun begitu pada hari ke3 tu big boss selamba badak je bli daging msk kicap kat aku...
aku pon ngan selamba badak telan je la..
sbb aku mmg x tolak mkn pon..
xde la berkira sgt...
namun begitu klu aku dtg umah korang tu jgn la pulak korang saje2 nak nagi aku mkn msk kicap...
cian kat aku....

2 comments:

  1. datang laa penang...dah tentu aku xbagi makan kicap...aku bg 'ayam muda' utk ko...'ayam' masak 'susu'....dah tentu sedap...makin putih ko nnt...hehehehe

    ReplyDelete
  2. ayam masak susu tu lagu mana...?

    marka masak ka..?

    ReplyDelete

Followers