Saturday, April 25, 2009

si kaki panjang...?

jamuan klas yang meriah walaupon hujan lebat gle babeng pastu...

meja aku cntk kan...?

akibat kerajinan berinternet kebelakangan nih sejurus tamat peperiksaan akhir...
banyak benda2 yang melibatkan kenangan silam terimbau kembali...
baru2 ni ketika aku check mail aku sungguh girang bila mendapat tau ade gmbr2 lame yg xde dlm koleksi aku di upload oleh kawan aku...
thanks 2 mr afiq ezani.....
ok berbalik kepada gmbr...
aku ketika form 5 kene ddk satu group ngan bdk pompuan kerana aku ade la nakal2 sket...
dan susunan nye korang leh tgk la kat gmbr tu kan....
aku ddk kat dpn cik safirah...
setiap hari mmg kerja aku ngusik mama (dok kat sblh fira) ngan fira..
suma tu x cukup lagi nak wat mereka tension wlupon tiap2 hari aku mkn chupa chup dpn diaorg tp xbg sket pon kat diaorg...
paling membuat si fira tensen bila aku selalu tersepat kaki dia..
bayang kan klu dia tgh tdo dlm klas aku ttp tersepak..
memang amukkan puaka la minah tuh....
smpi kan dia kate nape la kaki aku panjang sangat...
aku nak wat mcm mana kan tu anugerah (kih kih kih)...
wlupon begitu aku mmg xsengaja so aku pon terpaksa la mntk maaf setiap hari...
akibat kelakuan aku tuh...
skali je aku dok group ngan pompuan..
tu pon ms form 5..
ms lain2 aku dok sendian la ngan bdk2 laki....
kenangan tetap indah jika di kenagan sekali sekala...

No comments:

Post a Comment

Followers