Sunday, April 5, 2009

aku sekadar menunaikan janji...

sebenarnya aku tgh gulungkan lidah aku.....


malam suram penuh kepenatan....
aku baru pulang dari rancangan menonton wayang bersama rakan2....
oleh kerana aku sampai lebih awal maka aku pon tiada nak buat apa..
kini aku nak tunaikan janji aku kepada nini...
nak tgk gmbr aku berambut pendek...
mntk maaf nini aku lambat masukkan gmbr..
aku semalam menghabiskan masa diluar....
ramai yang kurang dapat mengecam aku kerana aku kini beridentiti baru....
memang sayang malam tersebut..
namun tindakan nekad aku akhirnya beginilah hasilnya...
jangan tuduh aku tiru faizal tahir...
cuma ini semua kebetulan aku berambut pendek semula....

6 comments:

  1. hahaa....cam ABE a.k.a abu bakar ela pun ade...
    tp nmpk smart ar dgn rambut pendek ni dr rambut panjang....

    ReplyDelete
  2. tapi bg aku better ko wat rmbt pacak mcm dolu2 tu...
    xde la org ckp ko tiru faizal tahir
    lgpon faizal tahir tu mgelabah je lbih

    ReplyDelete
  3. hahaha.....

    xleh nak terpacak la....

    blikan aku wax tresme....

    ReplyDelete
  4. maaf mu diterima...

    ReplyDelete

Followers