Wednesday, April 29, 2009

tahun pertama...

cuba la cari aku kat antara suma2 model cilik nih...


impian aku sejak blk ke kl smula ialah masuk skolah berasrama penuh...
sebenarnya nak msk mrsm....
tp x dpt la pulak...
walaubagaimanapon aku dpt ofer dr SBP...
xsia2 usaha aku dpt 5A upsr sejak ia diperkenalkan pada tahun 1997 iaitu ms aku darjah enam...
aku skool kat Sek Keb Taman Sri Sinar Segambut....
dan tamat darjh 6 kat sana...
selepas tu aku msk la skool2 lain dulu sblm dpt skool yg bakal aku ceritakan nih...
aku perah skool kat Victoria Institution...
selama 2 minggu dimana aku sempat berkenalan dengan anak menteri sbb aku kene denda x pki lencana skool...
kemudian apabila aku dpt tawaran ke Sekolah Menengah Sains Tengku Abdullah aku rasa aku la manusia paling gembira sbb aku berjaya jugak tempatkan dr aku dikalangan bdk2 SBP...
walaupon ramai yg kurang mengenali SEMESTA....
tapi nasib aku sgt baik sbb jiran sblh umah aku pon mmg skool kat situ dan belliau juga merangkap abang angkat rasmi ms kat skool....
buat masa nih cerita pasal msk skool dulu....
citer yang lain2 simpan la dulu....

3 comments:

  1. oi ajep.. segan duh tgk gambor ni.. wahaha.. muka aku pun ade.. lolx

    ReplyDelete
  2. ingat tak kesah lepas prep malam time form 1 ni... ramai2 dak tingkat atas tu... "NAWALLL!!" "*****" "BESAR!!" sial perangai

    ReplyDelete
  3. memang sial...

    mana boleh xingat kenakalan mereka...

    hahahaha....

    ReplyDelete

Followers