Tuesday, December 29, 2009

their wedding...

gmbr kenangan bersama pengantin baru....


ceh, tajuk omputih...?
saje2 je aku mulakan mcm tu konon2 nak jd stylo....
cuti yang masih lagi berjalan dengan rancak....
aku hanya sempat menghadiri 2 majlis kawin mmbr2 aku...
yg pertama masa aku bercuti kat sabah...
dia ni boleh dikatakan chilhood fren la...
ble aku blk semenanjung dah xdgr story pon psl mmbr aku sorang ni...
majlis yg sempoi dok ada mcm reunion kembali geng2 sabah pon ade gak...
bile mana ade la jiran2 lama yg dtg (dah besar anak2 mereka ye)...
majlis ni mmg kekok aku dibuatnye sbb aku xde geng pon nak borak....
kemudian majlis kedua apabila aku pulang ke semenanjung....
ni pulak majlis kwn skool aku....
pengantin lelaki dan perempuan kedua2nya adalah dari skool yg sm..
bermaksud kami semua berkawan...
so majlis ni mmg aku x kekok sbb ade rmi kwn2 yg dtg...
dan majlis yg besar pastinya meriah bukan?
kwn2 aku ramai dah masuk dalam alam rumah tangga...
dan makin ramai yg akan ke arah itu juga..
ade jugak yg nakal2 tanye pasal aku..
malangnye jawapan aku...
hampeh dok ada.....

2 comments:

  1. jangan risau..ramai perempuan sekarang..nanti adalah tu..tak ada karya baru ke dek?

    ReplyDelete
  2. ade kak...
    saya baru nak update suma blog saya....

    ReplyDelete

Followers