Tuesday, December 1, 2009

sebalik nama...

apa ada di sebalik nama.....
kadang2 kita pilih nama tapi kita xtau kenapa kita pilih nama tu...
disini ada beberapa nama yang aku pilih sebagai samaran aku.....

burungmurai
nama ni aku mula2 nak pilih burung punai....
tapi agak kedengaran lucah....
so aku pon tukar kepada burungmurai sbb blog aku yang ngarut2 nih mmg kecoh mcm burungmurai....

juz 4 u
nama blog kat friendster aku....
aku bukan tujukan khas untuk sape2 yg special....
tp sekadar menghargai kepada sapa2 yang baca blog aku tuh...

juz 4 fun
mmg aku nak bersuka ria dalam menulis...
yang ni juga blog dekat friendster....
malangnyer baru 3 post, friendster aku dah kene hacked...

whutdaheck
whut da heck mungkin klu dlm bahasa melayu nyer jd.....ape hal?
bila blog juz 4 u aku dah bercampur dengan tulisan aku tentang perempuan...
maka aku dgn official nyer wat whutdaheck utk tulis mcm2 psl perempuan...
tp jgn risau sbb aku mmg tapis bahasa aku supaya x kasar mcm kat dalam juz 4 u....

hannalyssa
watak perempuan seksi ciptaan aku dlm dunia maya ni...
klu tgk blog post aku yg lama ade je gmbr minah ni aku kasi upload...
skang aku dah cancel account dia okay....
ketika itu aku mmg blur nak pk ape nama nak bg kat awek sorang nih...
maka tiba2 nama hanna dan lyssa terlintas di fikiran...
mungkin jugak sbb ms tu lisa surihani tgh femes sekejap...

ajepjepto
yg ni mmg xde maksud....
nama ni aku reka ketika aku form 3...
dan smpi hr ni aku masih lagi pki ajep jepto....
klu org tanye sah2 la aku xkan dpt menjawab ape maksud ajep jepto....

No comments:

Post a Comment

Followers